niedziela, 10 kwietnia 2011

Kanzashi na wiosnę + candy w scrapki.pl

Wiosennie się u mnie robi. W mojej małej "pracowni" pojawia się coraz więcej kwiatów. I nie mam tu na myśli  pelargonii, która jakimś dziwnym trafem wylądowała na parapecie zasłaniając pół okna. 

Hana-kanzashi, bo o tych kwiatach tu mowa, to małe ozdobne kwiatuszki noszone przez maiko (uczennice na gejsze). Wykonane są zwykle z jedwabiu. Każdemu miesiącowi przypisane są inne kwiaty. 

 

Kanzashi poznałam na forum craftladies. Zainspirowana pracami Oiran postanowiłam spróbować swoich sił i... Jakoś mi idzie. Oczywiście moje kwiaty są istnym bezczeszczeniem tych oryginalnych, gdyż materiały których używam do ich składania jedwabiem ciężko nazwać.

Po lewej próbka tego, co do tej pory udało mi się zdziałać. Moje kanzashi nie są w większości jeszcze wykończone. I przypałętało się tu też kilka tworów, które kwiatami na pewno nie są... ;)

Do tego zdjęcie jakieś takie rozmazane.

 

 

I oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała szans w kolejnym Candy ;) Tym razem w Scrapki.pl.

Jakaś masakra. Same cuda rozdają ;)

 

 

 

Pozdrawiam wiosennie życząc mało wietrznej niedzieli!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde ciepłe słowo :)