niedziela, 17 kwietnia 2011

Etui na klucze

Od długiego czasu cierpiałam na brak etui na klucze. Postanowiłam sobie zatem takowe przyrządzić.
 Oto efekt:
 

 Używałam TEGO TUTORIALA.Zmieniłam jednak rozmiar (połowa z podanych tam wymiarów). Jestem z niego naprawdę dumna. Zwłaszcza, że w 100% pochodzi z recyklingu (a takie szycie miłuję najbardziej).
 
 



"Kwiatek" zrobiony nieco podobnie do Yo-Yo's.
Ja jednak używam podłużnych resztek tkanin, fastryguję je, ściągam nitkę (marszczę) i zszywam końce. Takie "yo-yo" jest nieco mniej dopracowane, ale dzięki takiej formie można wykorzystać resztki tkanin :)





A tu kolor bardziej zbliżony do rzeczywistego (choć zdjęcie okropnie krzywe ;)):


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne w takich energetycznych kolorach, też lubię wykorzystywać resztki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne jest to etui, choć na zdjęciach tego tak dobrze nie widać jak na żywo .;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm o etiu do kluczy też myślałam, oj chyba muszę się w końcu skusić, twoje wyszło bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też miłuję szycie /i robienie innych rzeczy/ z recyklingu ;)
    Tutorial mi się przyda, bo mam niedobór etui na klucze, zatem dzięki za link :)
    Pozdrawiam,
    Ola.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde ciepłe słowo :)