sobota, 21 maja 2011

Wyzwanie to moje czwarte imię

Ostatnimi czasy spodobały mi się wyzwania. To taka dodatkowa motywacja do tworzenia... Profesjonalnie można nazwać to motywacją zewnętrzną ;)

Nie udało mi się stworzyć pracy na babeczkowe wyzwanie w Kreatywnym Polu, więc motyw autorstwa Rysy postanowiłam wykorzystać później.

Później nastało wcale nie tak późno i dzięki temu powstał ozdobiony kwiatkami a'la kanzashi woreczek na prezent (wymiary 12x16cm).
Wewnątrz ma podszewkę i w sumie na upartego może być używany także po przewróceniu na lewą stronę.

Jak na mój gust trochę za dużo tu wszystkiego. Zwykle jestem bardziej powściągliwa we wszelkiego typu ozdobnikach, więc jest to dla mnie pewna odmiana.

[Przy okazji zgłaszam go na urodzinowe wyzwanie w Twórczym Pokoju :)]


I nawet pojawiła mi się już w głowie myśl, kogo mogłabym obdarować prezentem obleczonym w nowopowstały woreczek...


EDIT (22.05.11r.): Dodaję zdjęcie, na którym trochę lepiej widać, jak to wygląda w rzeczywistości... Choć bez kwiatuszków.
I dopiero tutaj zauważyłam, że jakaś nitka paskudna wystaje...

1 komentarz:

  1. Bardzo starannie wykonany!!
    dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde ciepłe słowo :)